Naamsbekendheid begint bij de kern
Naamsbekendheid. Welke organisatie wil daar niet nóg meer van? Het bereik vergroten leidt tot betere resultaten, is de gedachte. Hoewel verhoogde zichtbaarheid zeker een belangrijke factor is bij...
Albeda College Techniek heeft voor haar jongerencommunicatie, PR en interne communicatie gekozen voor ondersteuning van BOOM. De keuze komt voort uit een oriëntatie, waarbij BOOM zich op basis van expertise op het gebied van jongerencommunicatie, ervaring binnen de onderwijssector en een strategische aanpak wist te onderscheiden.
Het Albeda College is een Regionaal Opleidingscentrum (ROC) met ruim 50 vestigingen in de regio Rijnmond. Het ROC biedt meer dan 300 verschillende beroepsopleidingen, cursussen en trainingen. Jaarlijks vinden meer dan 20.000 deelnemers de weg naar het Albeda College. Dat zijn niet alleen jongeren, maar ook veel volwassenen.
Het Albeda College kent diverse onderwijsbranches. BOOM ontwikkelt voor de branche Techniek een meerjaren communicatiebeleidsplan, een themacampagne en een corporate story. Binnen de door BOOM voorgestelde aanpak is een kwalitatief doelgroepenonderzoek opgenomen.