BOOM steunt duurzaamheidsdag 2012
Duurzaamheid is een toonaangevende trend in het bedrijfsleven. Duurzaam ondernemen loont vaak de moeite en een groen imago misstaat vrijwel niemand. Veel ondernemers willen er daarom graag mee aan de slag; laten zien dat zij duurzaam bezig zijn. Maar hoe kom je aan inspiratie en concrete handvatten? Om in te spelen op deze vragen, organiseren Van Dorst Automotive en de gemeente Breda met zes partners op 10 oktober 2012 de Duurzaamheidsdag Breda. BOOM Communicatie werd ingeschakeld als communicatiepartner.
Met de Duurzaamheidsdag willen Van Dorst Automotive en de gemeente Breda ondernemers slimme oplossingen aanreiken en inspireren om duurzaam te gaan ondernemen. Onder het motto ‘samen dienen en verdienen door slim samenwerken' ligt er een unieke, interactieve dag in het verschiet voor ondernemers in de regio Breda. Op het programma staan boeiende sprekers, diepgaande paneldiscussies en een leerzame informatiemarkt. Bovendien word je als ondernemer omgeven door allerlei lokale partners die kunnen inspireren, adviseren en begeleiden.
Samenwerking
BOOM Communicatie ontwikkelde als communicatiepartner de huisstijl en verscheidende communicatiemiddelen voor de Duurzaamheidsdag. Het motto ‘samen dienen en verdienen door slim samenwerken' werd door BOOM vertaald in een originele en sprekende stijl. BOOM ontwierp onder meer de uitnodiging, de perskit en de creatieve aankleding voor het evenement.
Volgens BOOM-adviseur Guido Gielen verbeelden het nieuwe logo en de bijbehorende huisstijl treffend de duurzame oplossingen die ondernemers kunnen bereiken als ze slim samenwerken: “Duurzame ontwikkelingen en verbindingen ontstaan namelijk als ondernemers samenkomen en openstaan voor elkaars ideeën. Deze thematiek hebben we in een creatief beeldconcept vertaald voor de Duurzaamheidsdag 2012. BOOM hoopt zo voor ondernemend Breda haar steentje bij te dragen aan een succesvol evenement op 10 oktober!”.