Archief

Brochure vertaalt identiteit

Aan de Stegge heeft zich ontwikkeld tot een volwassen en betrouwbare partner in projectontwikkeling en bouwtrajecten. Dat is nu duidelijk zichtbaar met een nieuwe corporate brochure.

BOOM® vervaardigde de fraaie brochure. Na een grondige analyse werd de identiteit van Aan de Stegge vastgesteld. Dit vormde de basis en het vertrekpunt voor een nieuwe huisstijl met afgeleide promotiestijl.

De brochure is een vertaling van de identiteit en de bedrijfsfilosofie van Aan de Stegge. Het motto ‘Goed onderbouwd' wordt in duidelijke taal uiteengezet. Zo wordt een effectieve bedrijfspresentatie gegeven. Het geheel wordt onderbouwd door het gebruik van krachtige beelden en een sprankelende vormgeving.

Speciale aandacht is er voor de sprekende projecten die Aan de Stegge recentelijk realiseerde. Uit het werk blijkt de kracht van de onderneming: een bouwbedrijf met specifieke ontwikkelkwaliteiten dat het vermogen heeft om vroeg in een project te stappen.