Archief

Brochurelijn belicht leaseconcepten

De nieuwe huisstijl die ZuidWest Lease vorig jaar introduceerde is nu verder doorgetrokken in een brochurelijn. Hierin komen de verschillende nieuwe autoleaseproducten naar voren die ZuidWest Lease aanbiedt: RijSamen Lease, RijGroen Lease en RijOccasion Lease.

De frisse kleuren van de nieuwe huisstijl zijn weer terug te zien in het ontwerp van de brochures. Het Zeeuwse landschap, met strand, bos en uitgestrekte weiden, vormt de basis voor het ontwerp. ZuidWest Lease maakt daarmee duidelijk waar haar 'roots' liggen. Met kantoren in Goes en Roosendaal is de leasemaatschappij voornamelijk werkzaam in de regio Zuidwest-Nederland. Daarnaast is ZuidWest Lease gelieerd aan Automotions Groep; een mobiliteitsgroep met 18 bedrijven in Zuidwest-Nederland.

De brochurelijn belicht de drie leaseconcepten van ZuidWest Lease. Met RijSamen Lease kunnen medewerkers tegen een maandelijkse eigen bijdrage ook privé in hun leaseauto rijden. RijGroen Lease maakt het mogelijk een auto te leasen die minder belastend is voor het milieu en een lage fiscale bijtelling heeft. In het RijGroen-programma zijn namelijk uitsluitend auto's opgenomen die voldoen aan de 14% of 20% bijtellingnorm. RijOccasion Lease geeft de mogelijkheid om jonggebruikte auto's te leasen met flexibiliteit in het leasecontract. De auto's in dit programma zijn direct beschikbaar en eventueel voor kortere tijd te leasen.

Naast het ontwikkelen van de brochurelijn was BOOM eerder ook verantwoordelijk voor de nieuwe huisstijl. Zie hiervoor het bericht: Nieuwe stijl, dezelfde richting.