Archief

Een hele avond commercials kijken

U herkent het wel. Bent u juist helemaal verdiept in een spannende film of een favoriet programma en dan komen opeens de commercials voorbij. Wat doet u dan? Gaat u wat te drinken halen of gebruikt u deze ‘pauze' om naar het toilet te gaan?

 

Op maandag 8 februari a.s. kunt u er eens voor blijven zitten. Bij het evenement ‘Commercials by the Sea' komen creatieve, humoristische en effectieve reclamefilms ter wereld voorbij. ‘Creativiteit in de communicatie' loopt als een rode draad door het avondprogramma. Voor deze editie is Merral Bioscoop in Goes gekozen als locatie.

De avond begint om 19.30 uur met ontvangst en welkomstwoord. Na de opening start de eerste ronde van een showreel met de beste reclamefilms ter wereld in de categorie brons. Vervolgens vertelt de communicatiemanager van de doe-het-zelf keten Karwei over hun gemaakte radio en televisie campagnes. Karwei is als nummer drie in de Nederlandse doe-het-zelfmarkt landelijk goed vertegenwoordigd, met de snelstgroeiende bouwmarktformule in Nederland.

Na de pauze gaat de showreel verder, maar dan met de categorieën zilver en goud. De avond levert onherroepelijk veel gelach en gespreksstof op. Na afloop vindt dan ook een netwerkborrel plaats.

De sectie reclamefilms is afkomstig van het Cannes Lions International Advertising Festival. Dit grootste, mondiale evenement op het gebied van reclame toont hoogwaardig en creatief werk in de categorieën film, print, outdoor, cyber en radio.

BOOM is één van de initiatiefnemers van dit evenement. Voor meer informatie over Commercials by the Sea of om kaarten te bestellen: www.commercialsbythesea.com.