Archief

Eigentijds Delftsblauw design

BIC, Babette en BOOM zijn een bijzondere samenwerking aangegaan. Dit heeft geresulteerd in een eigentijds vormgegeven collectie van vijf unieke aanstekers. Deze bijzondere lighters zijn nu te koop in heel Nederland. De ‘BIC-Babette'-serie is te herkennen aan een illustratieve tekenstijl en ademt één en al vrolijkheid uit. De aanstekers zijn versierd met typische delfsblauwe elementen en zijn in een limited edition uitgebracht.

 

Het vooral van wenskaarten bekende merk Babette is in haar nopjes met de nieuwe samenwerking: “Een aansteker is een dagelijks gebruiksvoorwerp en accessoire in één. Dat ligt in lijn met onze andere producten, zoals de wenskaarten, cadeauboeken en woonaccessoires. En we kregen de vrije hand in het ontwerp. Wij vonden de samenwerking met 's werelds grootste en meest toegankelijke aanstekermerk erg leuk”.

BOOM Communicatie bracht de samenwerking tussen BIC en Babette tot stand, begeleidde het traject en ondersteunde de lancering van deze nieuwe reeks exclusieve aanstekers met een instore campagne en een leuke winactie. Op de Facebookpagina van Babette kunnen er binnenkort exclusieve Babette-producten gewonnen worden.

Babette
De ontwerpen van Babette hebben een herkenbare stijl. Met zware lijnen en heldere kleuren, doet het een knipoog naar kindertekeningen. Babette is onder meer terug te vinden op stationary, servies en woonaccessoires; producten die bij veel grote winkelketens in Nederland verkrijgbaar zijn. Kijk voor meer informatie op de website of Facebookpagina.

BIC
BIC staat vooral bekend om haar pennen, kantoorartikelen en aanstekers en gaat regelmatig een succesvolle samenwerking aan met spraakmakende partners. Eerder realiseerde BOOM Communicatie andere partnerprojecten voor BIC: OneMen en de Legendarische Leeuwen.