Archief

Functionele stijl voor A&T

A&T is een nieuwe speler in de afbouwmarkt. Met een nieuw logo en een set aan communicatiemiddelen wil het bedrijf zich professioneel en krachtig introduceren binnen dat marktsegment.

A&T, dat staat voor de woorden ‘Afbouw' en ‘Techniek', is gespecialiseerd in geluidsabsorberende wanden, brandwerende scheidingen en de integratie van techniek in wanden en plafonds. Het bedrijf levert fraaie en goed afgewerkte projecten, maar de nadruk ligt vooral op de functionele kant. Op geluidsisolatie bijvoorbeeld, zodat een verkoper in de autoshowroom ongestoord een klant te woord kan staan, terwijl daarnaast in de werkplaats veel kabaal gemaakt wordt. Of het vanuit hygiënisch oogpunt integreren van techniek in wanden en plafonds van ziekenhuizen. Plafonds met uitgekiende verlichting die de arbeidsproductiviteit van een bedrijf kan beïnvloeden, zijn een ander voorbeeld.

Het nieuwe logo bestaat uit een abstracte, krachtige bouwconstructie, opgebouwd uit de letters A en T. De huisstijl heeft een stijlvolle uitstraling, die tegelijkertijd ‘recht-toe-recht-aan' te noemen is. Ook de brochure en de website, die op dit moment technisch wordt gerealiseerd, worden ‘basic' gehouden; passend bij de nuchtere, functionele benadering van het bedrijf.