Archief

GezondShop maakt strategische keuzes

GezondShop heeft gezonde ambities. Een significante stijging van het aantal bezoekers in haar showrooms is één van de concrete doelstellingen. GezondShop heeft BOOM Communicatie geselecteerd om haar te ondersteunen bij de marketingcommunicatie en de gestelde doelen te verwezenlijken.

GezondShop, voorheen bekend als ‘Thuiszorgwinkel', levert hulpmiddelen, verpleegartikelen en andere producten die bijdragen aan een gezonder, makkelijker of leuker leven. Daarnaast bieden zij de klant deskundig advies in de vorm van spreekuren, workshops en verkoopmedewerkers met een verpleegkundige achtergrond. GezondShop is een dochteronderneming van Thuiszorg West-Brabant, waar circa 2.500 mensen werken aan de dagelijkse zorg in de regio West-Brabant en omstreken. Andere ondernemingen van Thuiszorg West-Brabant zijn @ease, TWB Select en Flexillent.

Chris Lauwers, PR- en communicatiemedewerker van GezondShop verklaart de keuze om met BOOM in zee te gaan: “BOOM kwam, als één van de weinige, met een volledig advies; een strategie passend bij onze organisatie en doelstellingen. De frisse, deskundige blik die we hard nodig hadden. We hebben nu echt het gevoel vooruit te kunnen, met een duidelijke strategie en een heldere advertentielijn”.

René van Donschot van BOOM: “Wij hebben in deze bureaucompetitie het risico genomen om niet meteen antwoord te geven op de vraag, maar eerst een stap terug te doen. Dat past ook in onze filosofie, want wij vinden dat een gedegen voorbereiding van het allergrootste belang is voor effectieve marketingcommunicatie. Natuurlijk moet ook de uitvoering in orde zijn, maar het start altijd met de juiste keuzes. Anders ben je mogelijk een schot hagel aan het afvuren op een mug, om dat voorbeeld er nog maar eens bij te halen. Het is beter om van tevoren eerst goed vast te stellen waarnaar je op jacht bent, om daar vervolgens de juiste tactiek en de juiste wapens bij te gebruiken, om in die beeldspraak te blijven”.