Archief

Hoge respons met persoonlijke mailing

ZLM Verzekeringen brengt met een gepersonaliseerde kaart de ZLM Rechtsbijstandsverzekering onder de aandacht van ruim 20.000 klanten in Zeeland en Brabant. Met deze direct mailing actie informeert ZLM een grote groep mensen op een persoonlijke wijze.

De gepersonaliseerde mailing is per post verspreid en had een hoge respons: maar liefst 2,5% van de ontvangers sloot direct een verzekering af.

“Door de doelgroep persoonlijk te benaderen in beeld en woord, is men ontvankelijker voor informatie en een communicatieboodschap” stelt communicatieadviseur Giel Kamp. “De gepersonaliseerde mailing geeft vervolgens op een heldere wijze informatie over de voordelen die dit ZLM-product biedt. Hierdoor is de effectiviteit van deze mailing goed”.

De persoonlijke insteek is een succes gebleken en past volledig in de aanpak van de ZLM: mensen wijzen op de voordelen die de diensten en producten van ZLM kunnen bieden.