Archief

Inschrijving NMD gestart

Na succesvolle edities in 2008 en 2009, organiseert MarketingTribune ook dit jaar de Nationale Marketingdag (NMD). Dit evenement vindt plaats op 17 juni 2010 in Nieuwegein. Marketingmensen, adviseurs, ondernemers, bedrijfskundigen, communicatieprofessionals; iedereen is deze dag welkom.

 

Tijdens de Nationale Marketingdag zijn er meer dan 50 verschillende presentaties bij te wonen over marketingcases. Die presentaties worden verzorgd door sprekers van onder meer Microsoft, Pernod, Sara Lee, Disney, Tetra Pak en Mercedes. Naast de presentaties bestaat er de mogelijkheid tot speeddaten of tot het deelnemen aan het ‘Nationale Reclamedebat’. Naast het inhoudelijke programma presenteren bedrijven op de beursvloer hun producten en diensten.

Eén van de sponsoren van het evenement is Pragma; de vereniging van onafhankelijke erkende communicatieadviesbureaus, waarbij BOOM is aangesloten.

De Nationale Marketingdag is kosteloos te bezoeken door iedereen die zich vooraf via de website inschrijft. Wie het evenement bezoekt zonder aanmelding betaalt

€35,-.

Meer informatie en aanmelden: www.nationalemarketingdag.nl.