Archief

Investeren in gastvrijheid

Gastvrijheid is in grote mate bepalend voor de wijze waarop consumenten hun vakantiebestemming ervaren. Door samen te investeren in gastvrijheid, kan toeristisch Zeeland een verdere kwaliteitsslag maken.

 

Een aanzet daartoe wordt gegeven tijdens de ontmoetingsdag voor ondernemers in het toerisme op 13 november a.s. De bijeenkomst wordt gehouden op initiatief van de Hogeschool Zeeland, Kenniscentrum toerisme & recreatie en Provincie Zeeland. De bijeenkomst vindt plaats in het Scheldetheater te Terneuzen.

 

Toeristen kiezen hun vakantiebestemming aan de hand van diverse criteria zoals, gastvrijheid, service en kwaliteit. Zij gaan welgemeende aandacht en een persoonlijke benadering steeds belangrijker vinden in hun afweging om ergens op vakantie te gaan of om terug te keren naar een locatie waar ze al eens op vakantie zijn geweest. Een gastvrije opstelling is vaak een kleine moeite, maar kan dus een grote winst opleveren!

   

 

 

BOOM® Creatie en Communicatie tekende voor de grafische vormgeving en de realisatie van de uitnodigingen, die naar alle betrokkenen binnen de sector zijn verstuurd.