Archief

Noordhoek toont wat ze in huis heeft

Omdat Noordhoek een onderwaterbedrijf is met vele disciplines, heeft het moeite zich in de volle breedte te presenteren op beurzen en branchebijeenkomsten. Om de werkvelden van Noordhoek aan klanten en prospects helder te communiceren, heeft BOOM® een overkoepelend presentatieformat ontwikkeld.

Noordhoek is een toonaangevend onderwaterbedrijf dat zich richt op constructie-, duik-, ROV-, reparatie-, inspectie- en onderzoeksdiensten voor o.a. de offshore-, olie- en gasindustrie. De verschillende specialismen van Noordhoek zijn ondergebracht in meerdere bedrijfsonderdelen met een eigen werkveld, maar met duidelijke onderlinge raakvlakken.

Het overkoepelende presentatieformat benadrukt die samenhang. Het is een afgekaderd visueel stramien dat voor alle onderdelen van Noordhoek toepasbaar is en in ieder communicatiemiddel verwerkt kan worden. Voor de bedrijfsonderdelen Offshore en Survey werden vanuit het format in nauwe samenwerking met Noordhoek twee brochures ontwikkeld. Verder werden er beknopte Spec-sheets vervaardigd ter promotie van de Noordhoek-vloot en werd er een serie wandvisuals gerealiseerd.

Noordhoek toont met behulp van het nieuwe format wat ze in huis heeft.