Archief

Onderneem met liefde

In een klantrelatie speelt liefde een rol. Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat klanten een gevoel van liefde kunnen ervaren voor een merk. Zo'n ‘brand love' kan een hechte klantrelatie opleveren die tegen een stootje kan. In een inspiratiesessie tijdens de eindejaarsbijeenkomst van de Kamer van Koophandel, zet BOOM Communicatie deze vorm van liefde centraal.

Afgelopen jaar werden er voor het eerst inspiratiesessies gehouden, die onder meer door BOOM werden ingevuld. Dit jaar kiest de Kamer van Koophandel voor Zuidwest-Nederland opnieuw voor deze formule vanuit een ander thema: het leggen van nieuwe contacten. BOOM kiest daarbij de insteek dat het verstandig is niet alleen maar ‘op jacht te gaan' naar die nieuwe contacten, maar er vooral voor te zorgen dat degene die bij jou past als vanzelf bij jou terechtkomt.

“Succesvolle ondernemers beheersen dit moderne ‘spel van de liefde'. Zij komen in contact met aantrekkelijke prospects, gaan een relatie aan en weten die te behouden; ook in tijden van een (relatie)crisis”, zegt Hans van den Boom. Samen met René van Donschot zal hij er een leerzame, leuke en inspirerende presentatie van maken op 12 december in het Chassé Theater in Breda.

Gelijktijdig vinden twee andere inspiratiesessies plaats. Cor Molenaar gaat in op de nieuwe contacten die winkeliers kunnen leggen om het hoofd te bieden aan het groeiend aantal webshops. Suzanne Meijroos snijdt het thema ‘nieuw contact' letterlijk aan door aan te geven hoe ondernemers succesvol kunnen netwerken. Na afloop van de inspiratiesessies volgt de jaarlijkse nieuwjaarstoespraak van KvK-voorzitter Chris Rutten. Aansluitend wordt de Prijs voor Creatief Ondernemerschap uitgereikt.

Aanmelden voor de eindejaarsbijeenkomst en de inspiratiesessies kan via www.kvk.nl/eindejaars .