Archief

Ondernemen met sociale netwerken

Met het gratis beschikbaar stellen van het boek ‘Ondernemen met sociale netwerken' wil Syntens MKB-ondernemers bewust maken van de kansen en mogelijkheden die liggen binnen sociale netwerken. Ondernemers kunnen in het boek lezen hoe zij in contact kunnen blijven met klanten.

Ondernemen, social bookmarking, netwerken, bloggen, interactie, RSS, klantencontact, LinkedIn, privacy, marktinformatie, dialoog, microblogs en Twitter: het zijn onderwerpen die behandeld worden in ‘Ondernemen met sociale netwerken'.

Volgens BOOM-adviseur David Westveer is het boek een praktisch en bruikbaar handvat voor MKB-ondernemers die nog onwetend zijn over de mogelijk- en onmogelijkheden van social media: “Deze uitgave is praktisch opgebouwd zodat ondernemers eenvoudig kunnen bepalen welke instrumenten inzetbaar zijn voor de eigen onderneming. De opdrachten en checklists uit het werkboek helpen ondernemers om concreet aan de slag te gaan met social media.”

Het werkboek ‘Ondernemen met sociale netwerken' is een gezamenlijke uitgave van Syntens en ECP-EPN in het kader van de programma's ‘Digivaardig en Digibewust' en ‘Nederland Digitaal in Verbinding', waarin beide organisaties participeren. ‘Digivaardig & Digibewust' is een samenwerkingsverband tussen bedrijfsleven en overheid om de digitale vaardigheden in Nederland te versterken en te stimuleren. ‘Nederland Digitaal in Verbinding' helpt MKB-ondernemers, met behulp van ICT, effectiever en efficiënter samen te werken met relaties en de voortbrengingsketen.

Geraadpleegde bron: syntens.nl.