Archief

Snel vooruit met REWIN

REWIN, de regionale ontwikkelingsmaatschappij voor West-Brabant, heeft haar verhuizing aangegrepen om ook haar visuele identiteit te vernieuwen. REWIN maakt zich sterk voor werkgelegenheidsgroei in de regio en versterking van het innovatief vermogen. Dat doen zij door het aantrekken van nieuwe bedrijven en het bevorderen van innovatie bij bestaande bedrijven.

Acceleratie

De nieuwe huisstijl van REWIN staat voor ontwikkeling, beweging en versnelling. Zo kan de vorm van het nieuwe logo gezien worden als een pijl naar rechts. Dit symboliseert vooruitgang, groei en toekomst. De vorm refereert tevens aan een ‘fast foward’-knop, die staat voor acceleratie. Met deze vormen in het logo wil REWIN benadrukken dat het bedrijven ondersteunt bij een snelle ontwikkeling. Als nieuwe huiskleur is gekozen voor paars. Dit staat voor innovatie, kracht en ambitie.

Inspirerend
Door middel van een bureaucompetitie werd BOOM Communicatie geselecteerd om de visuele identiteit te ontwikkelen en REWIN te ondersteunen bij de doorvertaling hiervan in middelen en activiteiten. Deze doorvertaling vindt momenteel plaats. Guido van Liefland, hoofd communicatie van REWIN: “Werken met BOOM Communicatie is inspirerend. Ze denken mee, hebben daarin een groot inlevingsvermogen en een verrassende creativiteit. Er is een goed en persoonlijk contact, dus onze wensen en ideeën worden snel uitgewisseld en uitgevoerd”.

Naast de visuele verandering die REWIN doormaakt, heeft de organisatie inmiddels ook een nieuwe vestigingslocatie in gebruik genomen. REWIN is voortaan te vinden aan het Cosunpark 22 in Breda.