Archief

Twinfield kiest voor BOOM

Momenteel ontwikkelt BOOM Communicatie een campagne voor Twinfield, die dit voorjaar al landelijk wordt uitgerold. Twinfield heeft voor BOOM gekozen na een bureaucompetitie.

Twinfield International is grondlegger van online boekhouden en is daarin marktleider in Europa. De onderneming staat voor flexibel online boekhouden voor zowel kleine als grote organisaties. Een efficiënte, veilige en directe manier van administratie voeren, waarbij de informatie meteen gedeeld kan worden met het administratie- of accountantskantoor. Twinfield is onderdeel van Wolters Kluwer Tax & Accounting. Wolters Kluwer is wereldwijd marktleider in fiscale, boekhoud- en auditdiensten.

De keuze viel op BOOM vanwege de ervaring met B2B-campagnes en de strategische aanpak. “Bij de selectie van een nieuw reclame-/communicatiebureau zijn we niet over één nacht ijs gegaan. Voor Twinfield is het belangrijk dat de partner onze business – het aanbieden van een online boekhoudoplossing voor ondernemers en accountants – echt begrijpt. Bij BOOM hebben we dat gevoel. We zijn trots op de campagne die we samen lanceren”, licht Theo Reijnders, marketing manager van Twinfield, toe.

“Het is een mooie uitdaging om het merk Twinfield krachtiger in de markt te zetten. Het doel van de campagne is enerzijds om de naamsbekendheid in de zakelijke markt te vergroten. Anderzijds speelt ook het daadwerkelijk genereren van leads een belangrijke rol. Daar zetten we natuurlijk graag onze tanden in”, aldus een enthousiaste Luuk Schils, bij BOOM verantwoordelijk voor het account.