Archief

Valuepark informeert stakeholders

Samen innoveren, opleiden en efficiencyvoordelen behalen. Daarop richt het Maintenance Valuepark in Terneuzen zich. Deze hoogwaardige locatie gaat plaats bieden aan serviceverleners van de procesindustrie, die in deze regio sterk vertegenwoordigd is. De recent gerealiseerde website Maintenancevaluepark.com informeert stakeholders over het park, de mijlpalen en relevante ontwikkelingen.

Maintenance Valuepark (MVP) is een initiatief van Valuepark Terneuzen, de joint venture van Dow Benelux en Zeeland Seaports. MVP maakt deel uit van het World Class Maintenance-programma in Nederland. Door de inrichting van een specifiek terrein waar aannemers, kennisinstellingen en aanbieders van waardetoevoegende diensten gehuisvest zijn, ontstaat een uniek centrum voor onderhoudsdiensten en services gericht op de procesindustrie in Zuidwest-Nederland. De voorzieningen in het park zullen gericht zijn op een intensief contact tussen de gevestigde bedrijven en het stimuleren van kennisuitwisseling, bundeling van opleidingsvragen en het samen behalen van efficiencyvoordelen bij onder meer inkoop en onderzoek.
Het Maintenance Valuepark verkeert momenteel nog in de projectfase. Er wordt hard gewerkt om de locatie vanaf 2012 in gebruik te nemen.

BOOM Communicatie ontwikkelde in opdracht van Maintenance Valuepark de website Maintenance Valuepark.