Naamsbekendheid begint bij de kern
Naamsbekendheid. Welke organisatie wil daar niet nóg meer van? Het bereik vergroten leidt tot betere resultaten, is de gedachte. Hoewel verhoogde zichtbaarheid zeker een belangrijke factor is bij...
Tegelijk met het ontsteken van het Olympisch vuur in Vancouver, werd het startsein gegeven voor een actiecampagne van Van Dorst Automotive.
Tijdens de Olympische Winterspelen strooit Van Dorst met medaillekortingen. De bronzen, zilveren of gouden medailles die op de auto's in de showroom zijn geplakt corresponderen met respectievelijk 5, 7 en 10% korting. De auto's zijn direct uit voorraad leverbaar waardoor men meteen met de auto de winkel uit kan rijden!
BOOM is verantwoordelijk voor het concept en ontwikkelde alle promotiemiddelen rondom de actiecampagne ‘Olympische Kortingsweken'. Om de actiecampagne onder de aandacht te brengen werd er gebruik gemaakt van een regionale online- en printcampagne. Ook in alle showrooms is de actie goed merkbaar. Diverse POS-materialen zorgden voor een koortsachtig olympisch gevoel; bij Van Dorst heeft iedereen medaillekansen!