Archief

Veel belangstelling voor KvK-sessie

De inspiratiesessie van BOOM Communicatie tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Kamer van Koophandel is volgeboekt. Maandag a.s. betreden Hans van den Boom en Joop Maas het podium voor hun presentatie ‘Onderneem met liefde'. Zij laten zien hoe aantrekkelijke merken in staat zijn klanten aan te trekken én aan zich te binden.

Joop Maas: “Wij maken in de sessie duidelijk dat het niet verstandig is om zomaar ‘op jacht' te gaan naar nieuwe contacten. Het gaat er vooral om degene die bij jou past als vanzelf bij jou terecht te laten komen. Het is de kunst om prospects verliefd te laten worden op jouw bedrijf of merk. Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat klanten zo'n gevoel van liefde kunnen hebben. Dat kan een hechte klantrelatie opleveren die tegen een stootje kan”.

Brand love
Hans van den Boom en Joop Maas presenteren zich a.s. maandag als ware ‘love doctors' en zullen de toehoorders met humor, theorieën, filmpjes en levenservaringen wijzen op het belang van het creëren van ‘brand love'. Vooral voor het MKB liggen daar kansen. Van den Boom: “Grote merken hebben van nature een grote afstand tot hun klanten. Bij het MKB is dat anders; zij kennen hun klanten écht en kunnen dus makkelijker de interactie met hen aangaan”.

De inspiratiesessie start om 16.00 uur en vindt plaats in theater De Mythe te Goes. Aansluitend vindt de nieuwjaarsreceptie plaats van de Kamer van Koophandel voor Zuidwest-Nederland. De inspiratiesessie van BOOM Communicatie is, net als de eerdere sessie in Breda, helemaal volgeboekt.