Archief

Viral John de Wolf verspreidt zich

Tijdens Commercials by the Sea 2.0 hebben alle bezoekers deelgenomen aan de opnames voor een viraal filmpje. Cameramensen legden vast hoe het publiek 150 voetballen tegelijkertijd op John de Wolf mikte. De organisatie kreeg enorm veel reacties op deze actie.

Doel van deze actie is om te laten zien dat social media op een laagdrempelige manier in te zetten zijn en dat er relatief eenvoudig een breed publiek mee te bereiken is. Het is dan ook de bedoeling dat de movie door iedereen die hem heeft bekeken, vervolgens wordt doorgestuurd naar zakenrelaties, vrienden en bekenden. De organisatie van Commercials by the Sea roept iedereen op om de internetfilm naar zoveel mogelijk personen door te sturen. Daarnaast vragen zij de viral '150 ballen op John de Wolf ' ook te promoten op sociale netwerken als Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube.

Hans van den Boom, namens de organisatie van Commercials by the sea: “Wij hopen dat het een grote hit wordt op de verschillende online media en dat de viral uiteindelijk daarmee ook in televisieprogramma's als 'De Wereld Draait Door' aandacht zal krijgen. Dus laten we met zijn allen deze bal zo vaak mogelijk rondspelen, zodat we flink scoren!”.

Zie ook het eerdere nieuwsbericht op deze website over Commercials by the Sea: Alle ballen op John de Wolf!