Archief

Zichtbaar blijven door beursdeelname

In de huidige tijden van economische teruggang kiezen veel organisaties ervoor om zich op het gebied van promotie en communicatie afzijdig te houden. Maar juist nu is het van groot belang om op een positieve manier zichtbaar te blijven. Deelname aan een beurs is hiervoor nog steeds een uitgelezen mogelijkheid.

Momenteel liggen er kansen voor hen die blijven communiceren. Het deelnemen aan een beurs kan een perfecte manier zijn om doelgroepen actief en persoonlijk te benaderen in een tijd dat veel andere partijen het laten afweten. Maar de deelname moet dan wel een bewust afgewogen keuze zijn met duidelijke doelstellingen en een daarop gerichte presentatie.

BOOM® heeft jarenlange ervaring met het effectief invullen van beurspresentaties en de communicatie daar omheen. Voorbeelden van diensten en producten die BOOM® kan leveren, zijn: de conceptontwikkeling, de standontwikkeling en -realisatie, publiekstrekkende beursacties en de training van de personen die uw bedrijf of product in uw stand moeten gaan verkopen.