Archief

CREATIVITEIT LEVERT EXTRA AANDACHT OP

Een dm-actie moet aandacht trekken tussen het geheel aan promotiemateriaal dat over bedrijven wordt uitgestort. WVS-groep wierpt hiervoor een spel in de strijd, waarmee het haar kansen op een lead aanmerkelijk wist te vergroten.

Voor WVS-groep ontwikkelde BOOM een spel dat naar prospects wordt verstuurd. Zonder de illusie te hebben dat de benaderde bedrijven het spel meteen daadwerkelijk gaan spelen, wordt het in ieder geval uitgepakt en grondig bekeken. De luttele seconden aandacht die normaliter aan een mailing worden besteed (zoals bijvoorbeeld bij een brief of folder), wordt op deze wijze omgebogen naar enkele minuten. Het spel is zo opgezet dat de doelgroep binnen die tijd exact de informatie krijgt die nodig is om voldoende te prikkelen. Na een paar dagen krijgt de ontvanger een telefoontje van een accountmanager van WVS-groep met de uitnodiging het spel eens samen te spelen. Als de ontvanger daarop ingaat, krijgt WVS alle gelegenheid zich in de volle breedte te profileren.

WVS-groep biedt ruim 2.500 mensen in West Brabant met een (arbeids)handicap de kans om zich te ontwikkelen tot een volwaardig deelnemer aan de arbeidsmarkt.