EYELEDS KRACHTIGER ONLINE
Eyeleds boort met de website (nieuwe) internationale markten aan. De leverancier van hoogwaardige LED-verlichting is nu online optimaal bereikbaar en benaderbaar.
De mondiale vraag naar LED-verlichting is de laatste jaren explosief gegroeid. Om expanderende en nieuwe markten te bedienen, heeft Eyeleds een marketingstrategie ontwikkeld waarbij de markten per land, regio of zone zijn gesegmenteerd. Deze strategie is zichtbaar geworden in de structuur van de nieuwe website. Informatie is per geografische regio afgestemd op bestaande en potentiële klanten.
BOOM heeft Eyeleds door middel van een webcommunicatietraject geadviseerd over de te ontwikkelen online activiteiten en dan met name over een nieuw te ontwikkelen website. Vanuit een inventarisatierapport waarin eisen, wensen en doelstellingen zijn benoemd, is er een plan van aanpak ontwikkeld. Dit functionele plan vormde de basis voor het webdesign en de planmatige realisatie van de internetsite. Eyeleds heeft de site vervolgens in eigen huis geïmplementeerd en gekoppeld aan eigen databases.
De website is zo ingericht dat deze bijdraagt aan de online vindbaarheid van de onderneming; in Nederland en daarbuiten. De opzet en inhoud van de site is namelijk zodanig samengesteld dat de website goed en snel vindbaar is in zoekmachines.
www.eyeleds.com