Archief

BROCHURE AFGESTEMD OP BOVENMODALE DOELGROEP

Met het bijzondere project ‘De Valkerij' verbreedt projectontwikkelaar Marsaki haar doelgroepen. Dat vraagt om vernieuwing, een scherpe blik en de durf om de communicatie rondom De Valkerij volledig af te stemmen op de andere doelgroep.

Het nieuwbouwproject in Oost-Souburg bestaat uit veertien karakteristieke villa's op een unieke locatie: een privé-eiland met een toegangsbrug, dat speciaal hiervoor wordt aangelegd. De Valkerij is interessant voor iedereen die op zoek is naar ruimtelijk, luxe en royaal wonen. Toekomstige bewoners komen niet alleen uit Zeeland, maar ook van daarbuiten. Met dergelijke woningen in het luxe segment, begeeft Marsaki zich in een nieuw marktgebied. De promotionele uitingen moesten om die reden niet ingebed worden in de huisstijl van Marsaki waarin reguliere bouwprojecten worden gepresenteerd, maar moesten in dit geval volledig afgestemd zijn op de ‘bovenmodale doelgroep'.

BOOM ontwikkelde een visueel concept dat het unieke en exclusieve karakter van deze woonlocatie op de voorgrond plaatst. In de stijlvolle brochure worden potentiële kopers meegenomen in de sfeer van De Valkerij. Opvallend zijn de artists impressions met aandacht voor detail, de ruimtelijke vormgeving en de transparante vellen die de brochure een luxe uitstraling meegeven.