Nieuws

BOOM uitgeroepen tot het beste bureau van Nederland

Vandaag is de ranglijst bekendgemaakt van de beste bureaus van Nederland in strategie, marketing en communicatie. BOOM is uitgeroepen tot het beste bureau van Nederland in zowel de categorie business-to-business als de categorie middelgrote bureaus. In het jaarlijkse onderzoek van het vakblad Fonk krijgt BOOM van haar klanten een dikke 9 als rapportcijfer. Dat oordeel is gegeven op uiteenlopende criteria, zoals kennisniveau, flexibiliteit, creativiteit, betrokkenheid, prijs/prestatie en effectiviteit.

In haar onderzoek bevraagt Fonk bedrijven en instellingen jaarlijks naar hun tevredenheid over de bureaus die zij inschakelen. Het is nu de achtste keer op rij dat BOOM zich tot de top van Nederland mag rekenen.

 

Trots op de waardering

“Natuurlijk zijn we opnieuw erg blij met deze bevestiging en waardering vanuit onze klanten. Door te verhelderen, verbinden en versnellen, willen we van betekenis zijn voor organisaties en hun mensen. Blijkbaar lukt dat jaar in jaar uit weer. Dat is goed nieuws”, geeft algemeen directeur Hans van den Boom aan. “Het maakt ons enorm trots dat het juist onze klanten zijn die deze waardering uitspreken. Wij zijn pas tevreden als we écht impact maken voor onze klanten en uit hun oordeel mogen we afleiden dat dit in de praktijk daadwerkelijk lukt. Deze uitslag geeft ons een geweldige stimulans om ook het komende jaar weer vol voor onze klanten te gaan.”

 

 

Strategie en communicatie

Als bureau voor strategie en communicatie richt BOOM zich op klantvragen rondom ‘visie en strategie’, ‘merk en reputatie’, ‘cultuur en verandering’, ‘digitale transformatie’ en ‘maatschappelijke verbinding’. Van den Boom: “Wat ons uniek maakt is dat we strategie en communicatie verbinden. We zoeken naar de betekenis van organisaties, hun drijfveren en kansen; het strategisch kader. Daarbij zetten we communicatie in om mensen daadwerkelijk in beweging te krijgen.”

 

Bijdrage aan de samenleving

Van den Boom vervolgt: “Ons doel is om organisaties verder te helpen. We zijn dus pas tevreden als we een klant duidelijk meerwaarde hebben kunnen bieden. Dat resultaat is meestal uit te drukken in ‘harde’ cijfers, zoals meer winst, meer klanten of duidelijke besparingen door een betere efficiency. En steeds vaker ook in maatschappelijke impact en het behalen van duurzaamheidsdoelen. Met ons analytisch denkvermogen en onze verbindende kracht zijn wij in staat snel de vinger op de zere plek te leggen en met werkbare oplossingen te komen. We weten strategie met uitvoering, binnen met buiten, de top met werkvloer en teams onderling te verbinden. Zo helpen we organisaties écht verder. Dat geeft hen energie, maar ons ook!”.

 

Relevant blijven

“We stemmen onze dienstverlening voortdurend af op belangrijke actuele ontwikkelingen. Zo helpen we steeds meer overheden bij hun participatietrajecten; samen met inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties beleid maken en dat uitvoeren. Ook is verandermanagement nu een specialisatie, onder meer bij cultuurveranderingen binnen organisaties. Dat doen we door de organisatie in te gaan en te zorgen voor een diepgaande band tussen directie en medewerkers. Wij kijken vanuit de essentie van verbinding, zodat de samenwerking uiteindelijk écht verbetert”, aldus van den Boom.

Lees het artikel van FONK hier

Meer interessante artikelen